Bosbranden - Reisverslag uit Quillan, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu Bosbranden - Reisverslag uit Quillan, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu

Bosbranden

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

15 Juli 2019 | Frankrijk, Quillan

De moraal was er even niet om vandaag te gaan fietsen. Soms moet je je daar doorheen zetten. Het begon zoals het gisteren eindigde: met fietspaden langs de stranden van de Middellandse Zee. Langs toeristische plaatsjes als Sète en Cap d'Agde en Narbonne.
Daar kwamen langzaam de Pyreneeën in zicht. Op 'n gegeven moment zag ik 4 vliegtuigen laag overvliegen en even later weer terugkomen. Verder rookpluimen aan 'n verder strakblauwe lucht. Daar stond 'n mannetje op de weg. Ik kon niet verder. Ik werd 'n steile helling opgestuurd en moest het zelf maar uitzoeken. Dat had hij ook tegen 2 andere fietsers gezegd die 20 minuten eerder daar aankwamen. Dat moesten Tom en Vasileios zijn. Dus had ik ze weer bijna ingehaald. Toen ik in het eerste dorpje de weg aan het zoeken was, kwamen ze van een andere richting. Dat gaf weer moraal. Samen de rest van de dag de bergen ingetrokken. Waarschijnlijk nog 1 dag in Frankrijk.

Vic-la-Gardiole - Quillan 196 km

  • 15 Juli 2019 - 20:16

    Marie-josé Schmeink :

    Tjongejonge René, je maakt wat mee. Eerst de fiets weg en daarna ook nog de brand. Afschuwelijk.
    Hou je taai en ik hoop zo dat je het gaat redden. We denken aan je en leven mee vanuit Nijmegen. Liefs MJ en G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 63544

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: