Een onverwacht bezoek - Reisverslag uit Wschowa, Polen van René Rutten - WaarBenJij.nu Een onverwacht bezoek - Reisverslag uit Wschowa, Polen van René Rutten - WaarBenJij.nu

Een onverwacht bezoek

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

02 Juli 2019 | Polen, Wschowa

Vandaag zou ik de grote stad Poznan passeren. Een dikke 120 km na mijn startplaats van vandaag. Normaal 5 uurtjes fietsen. Maar er stond vandaag 'n vervelend harde wind uit het westen. Dat schoot niet op. In plaats van 5 uur fietsen werden het er 7. Maar net voor Poznan hoorde ik mijn naam vanuit 'n passerende auto, die even verderop stopte. De twee inzittenden stapten uit met de camera's in de aanslag. Ik stopte, kreeg omhelzingen en een applausje op de koop toe. Het was 'n collega van broer Jos. Zij had mij in Oploo weleens ontmoet, ergens in de jaren '90. Dat was lang geleden. Na 'n lange babbel fietste ik uiteindelijk door, Poznan in.
Net voor mijn beoogde aankomstplaats haalde ik het Duitse paar in. Samen fietsten we Wschowa in. Zij fietsten nog 20 km verder. Het was voor mij mooi geweest.

Gniewkowo -Wschowa 243 km.

  • 03 Juli 2019 - 09:23

    Marion:

    Je gaat als een speer. De teller stond net op 3.333. Wat een prestatie. Zo meteen rijd je Tjechie binnen. Het volgende controle punt Brenenz is in zicht. Succes maar weer.

  • 03 Juli 2019 - 09:50

    Peter:

    Wat leuk René, dat je je naam weer hoort (volgende stap is dat je naam op het asfalt geschilderd is). Ik volg je dagelijks en het schiet volgens mij lekker op! Zometeen rijd je land nummer 7 binnen (en even terug in 6). Het gaat (eindelijk) ook wat meer op en af zo te zien. Veel plezier! En eet ook een zmrzlina als je in Tsjechië bent...

  • 03 Juli 2019 - 12:29

    Els:

    René, zo leuk om jouw blogs te lezen. Dat je daar nog puf voor hebt!
    Ik volg je op de trackinglist. Elke dag weer een stukje maar in werkelijkheid heel wat kilometers.Super!
    Veel sterkte en succes nog! Hou vol! Veel plezier!

  • 03 Juli 2019 - 18:12

    Cees (Le Paradis):

    Leuk om zo je verslagen te lezen, we blijven je volgen vanuit een lekker warm Frankrijk. Succes verder

  • 03 Juli 2019 - 18:54

    Ron:

    Hoi Rene, super cool en diep respect voor je trip. Ik volg je vanuit en op de bank. Suc 6 en zet hem op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 63656

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: