FC Sobekury - Reisverslag uit Soběkury, Tsjechische Republiek van René Rutten - WaarBenJij.nu FC Sobekury - Reisverslag uit Soběkury, Tsjechische Republiek van René Rutten - WaarBenJij.nu

FC Sobekury

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

04 Juli 2019 | Tsjechische Republiek, Soběkury

Zelden zo'n ongastvrij hotel binnengekomen als dat hotel in Dobrany. Helaas was dat de enige overnachtingsmogelijkheid in dat stadje. Het was half 9 en ik had al de hele dag gefietst over prachtige Tsjechische weggetjes. Het ging best nog goed maar verderop was er voorlopig geen hotel. Dus stond ik hier te wachten. Zeer onvriendelijk, fiets moest buiten blijven en ik mocht pas om 7 uur weg de volgende morgen. In het halfschemer dus nog 'n tijdje doorgefietst. Twee hertjes staken nog de weg over. Waar zou ik slapen? Na 3 kwartier zag ik in 'n klein dorpje bij 'n voetbalveldje nog een aantal mensen zitten onder een afdak. Daar ben ik heen gefietst en ik vroeg of ik onder het afdak in mijn bivytentje mocht slapen. Gezellige lui en inmiddels wordt de vierde halve liter bier geserveerd. Voor de eerste keer buiten slapen. Gelukkig is het niet koud. Helaas praten de meesten alleen Tsjechisch. Maar een leuk gezelschap al met al.

Ustek - Sobekury 191,3 km.

  • 05 Juli 2019 - 12:10

    Els En Gérard:

    Die 3 kwartier doorfietsen was de moeite

  • 06 Juli 2019 - 04:11

    Ben:

    Gelukkig goed afgelopen. In het land waar het bier is uitgevonden moet je toch even proeven, niet waar?
    Succes vandaag en genietse!
    Ben en Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 63535

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: