Onverwachte ontwikkeling - Reisverslag uit La Roquebrussanne, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu Onverwachte ontwikkeling - Reisverslag uit La Roquebrussanne, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu

Onverwachte ontwikkeling

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

13 Juli 2019 | Frankrijk, La Roquebrussanne

Huh? Normaal kijk ik zelf de laatste dagen niet zoveel meer op de tracking-site. Het Frans-Japanse echtpaar ligt 100 km achter en de Griek en Tom liggen 100 km voor. Dus voorlopig geen gezelschap van andere Tarifa-rijders. Ik was net bij 'n supermarktje geweest en in de schaduw langs de route met uitzicht op de Middellandse Zee keek ik tijdens 't eten toch even op de site. Huh...ineens lag ik voor op de Griek en Tom. Wat was er gebeurd? Ik was vroeg weggefietst maar normaal fietsen die twee nog eerder weg. Juist op dat moment zag ik ze voorbij fietsen in 'n stevig tempo. De Griek voorop en Tom er 20 meter achter (volgens de regels van de race mag je niet uit de wind gaan zitten). Snel pakte ik mijn boeltje en zette de achtervolging in. Na 'n kwartiertje had ik ze ingehaald. Ze waren wat later vertrokken want Tom had problemen met zijn versnelling. Gelukje voor mij want 't eerste deel van de dag was de moraal even weg. Samen fietsen we verder volgens de regels van de race. Alleen tijdens de pauzes buurten we. Het was een mooi gezicht: Vasilios de Griek voorop, Tom op 20 meter en ik daar weer 20 meter achter. Na een paar gezamenlijke pauzes besloot ik om 'n auberge te zoeken in La Roquebrussanne. De twee fietsten nog even door.
Voorlopig weer even uit 't zicht verdwenen.

Colomars - La Roquebrussanne 199,6 km.

  • 14 Juli 2019 - 03:16

    Els En Gérard:

    Wat fijn om af en toe bekende fietsers te zien, om weer te weten waar het om ging. Intussen zien we dat nr 70 op het punt staat te finishen, met Tania (69) als 2e. En jij gaat richting Spanje. Fijne dag wensen we jou.

  • 14 Juli 2019 - 10:17

    Harry En Haida Hubers:

    Hoi René,

    Via Tijs Kuijpers en jullie Jos kwamen we hierop terecht. Inderdaad een monstertocht!
    Veel succes en hou je koppie erbij!
    Groeten uut Plo

    Harry en Haida Hubers

  • 14 Juli 2019 - 10:28

    Frank:

    Coole foto's René. Zet hem op! Geweldig hoe je het doet!
    Frank

  • 15 Juli 2019 - 15:47

    Michel:

    Hoi René,
    Het gaat goed lees ik. Je bent al veel verder gekomen dan vorig jaar en je hebt er nog veel zin in!! Petje af

  • 15 Juli 2019 - 16:51

    Nellie:

    Je ziet er nog steeds vrolijk uit op de foto’s, zo te zien -en te lezen- gaat het goed. Ga zo door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 63643

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: