Grote paniek - Reisverslag uit Vic-la-Gardiole, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu Grote paniek - Reisverslag uit Vic-la-Gardiole, Frankrijk van René Rutten - WaarBenJij.nu

Grote paniek

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

14 Juli 2019 | Frankrijk, Vic-la-Gardiole

Gisteravond was het groot feest in 't dorp aan het plein waar ik 'n hotelletje had. Men was druk met de voorbereiding. Mijn fiets werd veilig gestald in 'n gang van het hotel. Ik viel ondanks de muziek als 'n blok in slaap. Als ontbijt kreeg ik 'n oud half stokbrood en wat jam. Ik had nog wat melk. 's Morgens liep ik naar beneden om mijn fiets te pakken, maar die was weg. Grote paniek. Ik liep op kousen naar buiten. De deur viel achter me in 't slot. Buiten kwam ik 'n jongen tegen wiens telefoon en geld gestolen was. Een half uur liep ik door 't dorp om mijn fiets te zoeken. Zonder resultaat. Uiteindelijk ging om half 7 het hotel open. Ze hadden mijn fiets ergens anders neergezet. Met veel vertraging, maar wel met mijn fiets, kon ik de tocht hervatten. Kleine weggetjes door de snikhete Provence, met zijn wijngaarden en olijfbomen. In Arles voerde de tocht langs 't oude theater. Om te eindigen langs de drukke Middellandse Zee in Vic-la-Gardiole.

La Roquebrussanne - Vic-la-Gardiole 240 km.

  • 15 Juli 2019 - 19:22

    Paul En Nellie:

    hoi René,
    Dat is een flinke tocht, 240 km door het hete Zuid Frankrijk. We hoorden al van Cily over je schrik in de morgen. Het zou je toch overkomen...poeh...we moeten er niet aan denken.
    Leg voortaan je fiets maar aan het bed vast, dan ben je er zeker van dat hij er ‘s morgens nog staat. En dat ontbijtje, echt typisch Frans, minimaal en weinig....
    Hopelijk is dat in Spanje beter, dat hopen we maar.
    Veel succes, genot en op naar Andorra.
    P&N

  • 15 Juli 2019 - 19:56

    Peter:

    Tjonge René, wat een avontuur en wat een schrik, zeker nadat je die jongen was tegengekomen! Alle doemscenario's gaan dan zeker door je hoofd. Gelukkig is het goedgekomen maar wat stom van dat hotel. Op naar de laatste 2 landen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 63537

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: