Oei - Reisverslag uit Quesada, Spanje van René Rutten - WaarBenJij.nu Oei - Reisverslag uit Quesada, Spanje van René Rutten - WaarBenJij.nu

Oei

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

20 Juli 2019 | Spanje, Quesada

Oei, dat was misschien wel de zwaarste dag. Begon licht glooiend en met 'n heerlijk temperatuurtje. Ik herinner me de woorden van Tom, de Canadees: "The scenery changes quickly". Dat is zo. Het verandert snel, het landschap hier in Spanje. Zo zit ik ineens in een nationaal park in Andalusië: 'n groot meer, prachtige bergen en dito uitzichten, maar veel klimwerk. In de verte zie ik de Pico Veleta al liggen. Het gaat steeds moeizamer om de hoogtes te overwinnen. Liters water en sap gaan er doorheen. Gelukkig komen er uit de bergen af en toe stroompjes water waar ik de bidons kan aanvullen. En supermarktjes waar ik liters fris koop om mee te nemen of om meteen op te drinken. Maar als je zo aan het fietsen bent, geniet je van alles. Van de natuur, van de drinkstops en van de supermarkt- of restaurantstops. Dit maakt zo'n tocht zo zwaar maar ook zo leuk. Uiteindelijk kom ik om half 9 aan in Quesada waar ik in Bar Capri als 'n held word ontvangen. Wat leuk om zo te eindigen vandaag.

Lezuza - Quesada 201 km.

• 20 Juli 2019 - 19:00

Ben En Ingrid:

We zijn blij dat je fiets het weer goed doet. Geweldig om te lezen dat je nog zo kan genieten!
    wij genieten in ieder geval van je dagboek Rene, blijf genieten!
    Ben en Ingrid

• 20 Juli 2019 - 20:51

Els H:

Super wat je al ruim 5 weken aan het doen bent! Onvoorstelbaar al die kilometers! En dan nog tijd en zin maken voor je blog. Petje af hoor.
    Ik geniet ook van je blog. Ik wens je nog veel plezier en succes de komende dagen en een behouden aankomst in Tarifa. .

• 21 Juli 2019 - 06:48

Paul En Nellie:

Waaauuuuwww, René, wat een doorzettingsvermogen! Nu je dit achter je hebt zal de rest ook wel goed gaan. Soms zware momenten, maar je zal er met voldoening op terugkijken. En met de Pico Veleta al in zicht kan je je mentaal al voorbereiden. Nog heel veel succes deze laatste week! Groetjes, Paul en Nellie

• 21 Juli 2019 - 08:31

Gerard Heijligers:

Hoi René,

Het is heerlijk elke dag weer twee wieler evenementen te volgen. René onderweg naar Spanje en als toetje de Tour.
    Hou vol René, en vergeet vooral niet elke dag je blog.
    Ik geniet er met volle teugen van.
    Geweldig te zien hoe je al die kms opvreet.
    Grote klasse man! Hou vol, je bent er bijna.

gr.
    Gerard.

• 21 Juli 2019 - 14:44

Marja En Roland:

Hoi Renee, de groeten uit Italië van ons. We lezen de laatste verslagen van jou op de telefoon, de WiFi in het hotel is er niet dus geen tablet gebruik mogelijk. Petje af voor jou, we moeten niet denken aan al die kilometers in die hitte! Zet m op; succes verder en we spreken elkaar weer gauw! Marja en Roland

• 21 Juli 2019 - 15:31

Irmie:

WoW René wat een mooi verhaal, genieten zelfs van de supermarktjes die je onderweg tegenkomt, chapeau chapeau! Groeten en kop erbij houden, wat een mooie reis heb je gemaakt!

• 21 Juli 2019 - 18:00

Frank:

René, we wisten allemaal wat een kei je bent, en deze onderneming bevestigt dat nog eens dubbel en dwars. Wat een geluk dat je fiets ook de eindstreep gaat halen zonder verder gesputter. Nu nog die berg en luttele kilometers in de hitte op naar de finale. Wat een prestatie!! Al wandelend in de Dolomieten kon ik tenminste een ietsjepietsje van jouw fysieke arbeid meemaken. Maar wat zijn nou een paar uurtjes tegen een berg aanlopen in vergelijking met wat jij doet. Tot snel, en nog veel sterkte en een prachtige aankomst in Tarifa! Gr Frank