Oei (deel 2) - Reisverslag uit Güéjar-Sierra, Spanje van René Rutten - WaarBenJij.nu Oei (deel 2) - Reisverslag uit Güéjar-Sierra, Spanje van René Rutten - WaarBenJij.nu

Oei (deel 2)

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

21 Juli 2019 | Spanje, Güéjar-Sierra

De route die we moeten volgen is verdeeld in stukken. Zo was er een stuk van Bregenz naar Nice, van Nice naar Andorra en Spanje is geknipt in 2 delen: Spanje Noord en Spanje Zuid. Daartussen lag een stuk van 45 km dat ik niet op mijn Garmin had staan. Aan 't einde van Route Spanje Noord was ik in een dorpje op een kruising aan het kijken waar ik naar toe moest om Route Spanje Zuid weer op te pikken. Precies op dat moment komt het Frans-Japanse echtpaar een restaurantje uitlopen. Die had ik sinds Finland niet meer gezien. Maar nu kwam het heel goed uit want de Fransman had 't ontbrekende stuk wel op zijn Garmin gezet. Het waren 45 idiote kilometers. Heel veel steile gravelstukken waar we moesten lopen. Op 'n gegeven moment stonden we voor een rivier zonder brug. Die zijn we ook lopend overgestoken, tot de knieën in het water en zorgen dat de fiets droog blijft. Uiteindelijk kwamen we toch weer in de bewoonde wereld en ben ik begonnen aan de laatste grote klim. Op 26 km van de top slaap ik in 'n hotel.

Quesada - La Guerra (Pico Veleta) 151 km.

  • 22 Juli 2019 - 06:21

    Paul En Nellie:

    Hoi René.
    Ja, het leven zit vol verrassingen, zoals het treffen van het Japanse echtpaar.
    Op het juiste moment, op de juiste plek, met de broodnodige informatie. Geweldig is dat.
    Dat de route dan verder die dag erbarmelijk is neem je maar op de koop toe.
    Nu nog die verschrikkelijke Pico Veleta, maar ja, het einde is dan al in zicht.
    Er zijn geen cols die je nog niet hebt overwonnen dus deze gaat er ook aan.
    Veel succes met de klim en afdaling en op naar Tarifa. Super!!!!

  • 22 Juli 2019 - 17:50

    Ron:

    Hoi René, je bent er echt bijna. Of ga je door naar Nederland. Nee pak maar lekker het vliegtuig terug. Ik tracteer je in Den Bosch op
    een lunch en een biertje erbij.

  • 23 Juli 2019 - 16:26

    Leon:

    Het einde komt in zicht
    Veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 63780

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: