Lopen of fietsen - Reisverslag uit Vaala, Finland van René Rutten - WaarBenJij.nu Lopen of fietsen - Reisverslag uit Vaala, Finland van René Rutten - WaarBenJij.nu

Lopen of fietsen

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

23 Juni 2019 | Finland, Vaala

Toen ik 'n smal weggetje in fietste wist ik het weer van vorig jaar. Zo meteen komt er een gravelstuk. Ik wist niet meer hoe lang; maar omdat het regende besloot ik om 'n stuk te lopen. Na een kilometer of 2 kwam er een auto tegemoet. De bestuurder wees dat 't nog 6 km gravel zou zijn. Toch maar fietsen dus. Zonder lek te rijden bereikte ik het einde. Ik draaide de grote weg op en wist dat er op de volgende splitsing 'n heerlijk restaurant lag. Onbeperkt buffet voor de hongerige fietser. Daar zat ook 't Japans-Franse echtpaar. Na 't diner nog 140 km naar Vaala. Wind in de rug, maar veel regen. Ik herkende nog veel plaatsen en boek 'n kamer in hetzelfde hotel als vorig jaar.

Ranua - Vaala 230,9 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 63673

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: