Hobbel-de bobber door Letland - Reisverslag uit Tērvete, Letland van René Rutten - WaarBenJij.nu Hobbel-de bobber door Letland - Reisverslag uit Tērvete, Letland van René Rutten - WaarBenJij.nu

Hobbel-de bobber door Letland

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

28 Juni 2019 | Letland, Tērvete

Vanaf vandaag is alles nieuw. 's Morgens vroeg op want op de tracking-site zag ik dots naderen. Veel zandwegen voor de middag maar het was prachtig fietsweer. Veel gaten in de wegen dus steeds geconcentreerd blijven fietsen. Dat ging goed. De meeste gaten kon ik ontwijken. Een normaal fietsdagje eigenlijk en geen ontmoetingen met andere renners. Riga, de hoofdstad van Letland, ben ik doorgefietst. Hele kleine dorpjes ook in 'n uitgestrekt vrijwel vlak landschap. Uiteindelijk ben ik gestopt in 't laatste dorpje voor de grens met Litouwen. Terechtgekomen in 'n sanatorium in het dorp Tervete. De eigenaresse van mijn onderkomen was zo vriendelijk om me nog even naar 'n winkel te rijden.

Salacgriva - Tervete 234 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 63793

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: