Stuivertje wisselen - Reisverslag uit Dobre Miasto, Polen van René Rutten - WaarBenJij.nu Stuivertje wisselen - Reisverslag uit Dobre Miasto, Polen van René Rutten - WaarBenJij.nu

Stuivertje wisselen

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

30 Juni 2019 | Polen, Dobre Miasto

Hoewel het eigenlijk een race is, is 't voor de meesten 'n kwestie van aankomen in Tarifa. Toch blijft ook voor deze groep deelnemers, althans voor mij, de tracking-site een belangrijk middel om te zien waar iedereen zit. De laatste dagen zit ik steeds in de buurt van Tom uit Canada (nr. 77). Dat was niet zo geweest als ik geen bandje aan hem had gegeven. Dan kan de achterstand zomaar honderden kilometers oplopen. Gelukkig kon Tom met mijn bandje verder en zien we elkaar regelmatig onderweg. Dan neem ik weer een voorsprong en dan komt Tom er toch weer overheen. Dobre Miasto blijkt voor ons allebei 'n te hoog gegrepen doel voor vandaag. Als we om 17:00 uur nog 80 km moeten fietsen. Ik fiets stug door en bereik toch net voor het donker Dobre Miasto. Als ik gedoucht heb, zie ik nr. 77 ook Dobre Miasto binnenkomen. Een ander hotel, dat wel. Morgen gaat dat stuivertje wisselen mooi door. Met dank aan mijn bandje.

Vilkaviskis - Dobre Miasto 274,5 km.

  • 01 Juli 2019 - 19:47

    Nellie:

    Toch allebei stug doorgefietst dus, knap hoor.
    Wel ongezellig, dat stuivertje wisselen. Geen tijd voor een praatje onderweg?
    Succes morgen, zet ‘m op!

  • 01 Juli 2019 - 23:30

    Gerard Kuijpers:

    Geweldig Rene.
    Dag Rene ben terug in Dalat , al 2 dagen regen.
    Heel veel succes bikkel ik volg je meerdere keren per dag!
    Hg Grad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 63677

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: