Ziemlich anstrengend - Reisverslag uit Schweitenkirchen, Duitsland van René Rutten - WaarBenJij.nu Ziemlich anstrengend - Reisverslag uit Schweitenkirchen, Duitsland van René Rutten - WaarBenJij.nu

Ziemlich anstrengend

Door: René Rutten

Blijf op de hoogte en volg René

05 Juli 2019 | Duitsland, Schweitenkirchen

Klinkt voor mijn gevoel al 'n stuk minder moeilijk dan "Quite some miles to go". Dit antwoord kreeg ik ergens boven in Finland op mijn antwoord op de vraag van 2 vrouwtjes die vroegen waar de reis naartoe ging: To Spain.
In het laatste Tsjechische dorpje voor de Duitse grens kreeg ik "ziemlich anstrengend" als beoordeling op mijn tocht. Zij had waarschijnlijk parcourskennis, want de laatste 30 km in Tsjechië waren zeer lastig met heel veel steile klimmetjes. Of lag het toch aan het doorzakken de avond ervoor met de voetballers van FC Sobekury?
Zo reed ik al behoorlijk moe Duitsland in. Daar 'n stukje meegefietst met 'n Duitse toerist. Mooie fietspaadjes in Duitsland. Prettig fietsen, wel soms op fietspaden langs drukke wegen. Maar veilig.
Uiteindelijk ben ik in Schweitenkirchen terechtgekomen na 229 km.

Sobekury -Schweitenkirchen 229 km.

  • 07 Juli 2019 - 10:57

    Marion:

    Die steile klimmetjes vind jij toch niet erg. Ik zou me meer zorgen maken om die "joekels" die nu gaan komen. Vandaag al een voorproefje en dan de komende dagen het echte grote werk! yella yella, shed helak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 63807

Voorgaande reizen:

20 Juni 2019 - 25 Juli 2019

Northcape Tarifa 2019

20 Juni 2018 - 22 Juli 2018

NorthCape Tarifa Bike Adventure

20 Juni 2014 - 21 Juli 2014

100 cols, 88 côtes en andere ongemakjes

Landen bezocht: